Typ helgen

Hej bloggen

Då var de måndag igen och jag kom hem från skolan för typ 30 min.
Till lunch blev det kebabgryta med ris...BLÄÄ!!! Men jag åt lite mat diggar
pizzasalladen :)Sen gick vi ner till WILLY:S 
Men i helgen på lördagen så sov Emma hos mig vi åt pizza och sen gick vi ner till ica och köpte godis.
Men sen skulle vi vara uppe hela natten men Emma somnade så då somnade jag ockå
typ kl.01.30.Men igår var det söndag och jag var hemma och bara va ute i sommarvädret.
Men nu ska jag läsa lite andra bloggar vi syns.puss
PS.Diggar låten och här kommer lite bilder på Taylor Swift!!!!



Terdrops on my guitar-Taylor Swift

                               



Kommentarer
Postat av: Anonym

fina bilder

2010-05-10 @ 14:14:58
Postat av: Anonym

diggar ockå låten

2010-05-10 @ 14:15:12
Postat av: Anonym

Du verkar ha haft en bra helg.

2010-05-10 @ 17:56:54
Postat av: Nathalie

ja vet e du

2010-05-10 @ 20:42:19
URL: http://dansproffset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0