Har inte haft tid

Hej bloggen

Förlåt att jag inte har skrivit på 2 dagar men jag har inte haft tid.
Jag har haft dans och läxor och de är ju såklart biktigare än
att blogga tycker jag.Eller vad ycker ni?KOMMENTERA gärna.
Men idag har jag varit i skolan och till lunch fick jag kycklingsoppa.
De va as gott,okej de kanske inte låter så gott precis men de va det.
Men efter de så gick jag till willys och köpte tuggummi,chocklad och En
hallonsoda med en kompis.Men sen har jag inte gjort så mycker mer.
Föruton att jag ska dra ut med några kompisar nu och vi ska snacka och så
men jag bloggar sen ikväll så vi hörs då puss och bamsekramar.

Kommentarer
Postat av: Lena

Det är bra att läxorna går först.

2010-05-06 @ 19:07:38
Postat av: Nathalie

Jaaa de e de

2010-05-07 @ 17:35:00
URL: http://dansproffset.blogg.se/
Postat av: Maral

Okej, men kometera du också.

2010-05-08 @ 15:46:11
URL: http://maralbuo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0