Idag är de bara en dag kvar till skolavslutningen...

Hej bloggen

Idag har jag varit i stan med klassen.Vi typ skulle ha med matsäck.
Och sen skulle vi gå och kolla på saker.Men sen fick vi köpa kulglass.
Jag provade på någon ny den heter Bubble gum den är lila skit god.
Sen är de tuggummi bitar i den jag REKOMMENDERAR verkligen den.
Men sen så typ åkte vi hem.Då tog jag tåget.Men nu är jag hemma.
Snart ska jag ringa en kompis och vi ska typ dra ut.Men jag LÄNGTAR tills
imorgoon för då är de ju skolavslutning.Sen är de ju skommarlov JIIIPPPIIEEE!!!!
Men nu ska jag logga in på facebook.Jag skriver efter de.

Ha en bra dag!!!

Pussar och sommarkramar Nathalie

Kommentarer
Postat av: Ella

å den smaken har jag aldrig smakat de är ett måste

2010-06-08 @ 18:00:38
Postat av: Anonym

den har jag smakat

2010-06-09 @ 08:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0