8 timmar på liseberg och Idag

Hej bloggen

Idag vaknade jag 9.44 sen åt jag frukost.
Men sen borstade jag tänderna och fixa mig.
Men nu har jag precis ätit jordgubbstårta för pappa fyller 40 år idag.
Men mamma fyllde 43 år i tisdags.
Snart ska vi typ åka hem från mammas faster.
Igår var jag på liseberg jag åkte
 Jag var på liseberg med mamma,pappa,Niclas,jag och min syssling johan.
Johan vann 3 kg daim och en twistpåse.             

 Jag åkte:                                 antal gånger:

Kanonen                             1 gång
berg och dahlbanan             1 gång
kållerado                            2 gånger
flume ride                           3 gånger
parisehjulet                         1 gång
Hangai                                1 gång
slänggungan                        1 gång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0