Svaren på era frågor...

Favoriträtt?=Tacos
Favoritblogg? vet ej har många men typ Kissies
Bästis=oj Emma,Maral tor jag
Är de någon släktning som läser din blogg?=Ja min jättesnälla faster Lena,och mammas faster Barbro
Intressen?=musik,dans,vara med kompisar,blogga,datorn ja de va allt jag kom på nu
Har du facebook?=ja
Har du msn?=ja
Läser du Kissies blogg?Ibland gör jag de
Läser du Kenzas blogg? Ja Ibland
Läser du fannystaafsblogg?Nej vet inte varför jag inte gör de...
Har du varit i frankrike?=Nej de har jag faktiskt inte...
Favoritklädsel?=Vet inte jeans,Linne och någon kofta typ
Vad skulle du ta med dig till en öde ö du får välja vilka?=Oj svar fråga typ datorn,mat en båt tror jag..
OM du fick byta liv med någon vem skulle de vara?=oJ svår fråga Vanessa Hudgens
Bästa hemsida på internet?=min blogg tror ja..
Vgd?=jag svarar på era frågor som ni har ställt till mig..
Har du några syskn?=ja en lillebror som heter Niclas
Har du varit på Mallorca?=Nej men skulle vilja åka dit...
Har du något husdjur?=Nej men skulle vilja ha en hund..


Så de va svaren på era frågor hoppas ni har lärt er lite puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0