Förlåt

Hej förlåt att jag inte har bloggat på 2 dagar.
Har haft fullt upp.Men nu ska jag försöka att skriva
varjedag typ 3 inlägg minst.Men jag kan berätta om
skoldagarna.

ONSDAG:

Var i skolan sen när jag kom hem så åkte jag till dansen.
Men de hände inte så mycket mer. :)

TORSDAG:

Var i skolan sen så var jag med kompisar och kolla på Min lillebrors
rymdpjäs.Sen gjorde jag inte så mycket.

Men de var väll de men jag lägger upp en låt bara och funderar på om jag ska
byta design tycker ni de? kommentera mycket okej men vi ses puss.


Starstuck-Lady gaga

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja jag tycker det

2010-04-15 @ 20:30:28
Postat av: Anonym

ja med

2010-04-15 @ 20:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0