Majbrasa och fotbollsmatch

Hej bloggen

Idag va jag först vid T-Centalen sen sulle jag titta på en fotbollsmatch.
De va Hammarby mot Norrköping och min mamma hejar ju på norrköping de
va därför vi gick på den matchen.Men idag vid matchen såg jag 2 kändisar först
Hardi Nilsson tränare för Djurgårn hockey.Sen han I Eva &adam altså Evas storebror Tobbe.

IGÅR:
Var jag vid Torsviks majbrasa och de va as tråkigt.Men sen typ kl 22.00 kom vi hem.
Och då såg vi en svensk film.Men nu e jag hemma och ska kolla på
Jakten på Julia men vi ses puss.

Kommentarer
Postat av: Lena

Kul med fotbollsmatch.

2010-05-02 @ 18:20:09
Postat av: Nathalie

jaaaaa!!!!!!!!!!

2010-05-02 @ 20:28:13
URL: http://dansproffset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0