10 saker ni inte visste om mig

  1. Min favorit mat är tacos
  2. om jag skulle få välja vilket land jag jag skulle åka till skulle de va KALEFORNIEN eller ITALIEN
  3. Innan Denhär bloggen hade jag en blogg som hette kallasnatti.blogg.se
  4. Jag hejsar på A.I.K
  5. Jag älskar att dricka coca-cola
  6. Jag läser kissies blogg www.kissies.se
  7. Min faster heter Lena och hon är jättesnäll
  8. på sommaren brukar jag alltid läsa minst en bok
  9. mitt favoritchips är sourscrem onion
  10. Jag brukar läsa minst 7 bloggar varje dag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för att du länka Kissies blogg till mig kram

2010-05-25 @ 16:05:29
Postat av: Lena

Skithäftig ny sida! Kul med bilder.

2010-05-25 @ 16:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0