jaha

Hej bloggen

Igår gick jag och la mig 23.25 ikväll ska jag gå och sova kl.23.45...Tror jag.
Men Idag har jag varit med kompisar och bakat och sånt men sen har jag
också varit ute mycket.Men nu sitter jag här hemma och inte gör någonting.
Imorgon vet jag inte vad jag ska göra jag tror att jag ska ha picnick eller
iallafall vara mycket ute.Men annars ska jag nog ta de lite lungt och sen
ska jag ducha i en varm och skön duch.Ja men nu ska jag läsa lite bloggar
men jag skriver ett till inlägg sen när jag ska sova tror jag men vi ses puss♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ska oxå vara mkt ute inorgon puss

2010-04-17 @ 21:17:42
Postat av: Anonym

jag ska oxå ducha imorgon kram.

2010-04-17 @ 21:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0