dagen och fritiden

Hej bloggen
Nu e jag hemma och jag tänkte att jag skulle berätta lite om dagen som var idag.
Jag kom till skolan hade matteprov de var ganska svårt.
Sen hade vi högläsning men sen va de lunch och de blev spagetti med köttfärsås.
Efter de hade vi läxläsning de betyder att man gör sina läxor i skolan istället för hemma.
Sen va de svenska och vi åkte till biblioteket och lånade böcker.
Efter biblioteket så lutae vi och jag åkte hem.Sen när jag kom hem så stog Emma(min kompis) utanför
min port så sa hon till mig att hennes mamma hade låst 2 lås men hon hade bara nyckeln till ett lås.
Men då sa jag att att hon kunde komma hem till mig och äta mellis sen föllde hon med till min dans.
Sen var nästan dagen slut och de är inte så mycket att berätta men vi ses imorgon puss♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej fin blogg

2010-04-22 @ 20:28:12
Postat av: Anonym

vem e Emma

2010-04-22 @ 20:29:27
Postat av: Anonym

en kompis

2010-04-23 @ 15:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0